Har du brug for hjælp?
Et organiseret og opryddet hjem øger produktiviteten og skaber en følelse af velvære og kontrol. Desværre kan vejen dertil være lang og uoverskuelig.
Organisering og oprydning er en proces og noget der hele tiden skal arbejdes med og vedligeholdes.
Hos organisering og oprydning kan vi hjælpe dig. Vi har mange oprydningsbesøg med i bagagen og vi ved at hver opgave kræver specifikke behov og løsninger. Vi rydder op, organiserer og skaber et overblik samt nogle systemer, som du blot skal vedligeholde.
Ydelser
Forløb 1: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3000 ,-
– Indledende samtale
– 4 timers oprydningsbesøg
– Opfølgning efter en måned
Forløb 2: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4500,-
Indledende samtale
– 7 timers oprydningsbesøg
– Opfølgning efter en måned
Ekstra timer: . . . . . . . . . . . . 1 time: 500,-
Klippekort: . . . . . . . . . . . . 10 timer: 5000,-
1 klip = 1 time 15 timer: 7000,-
20 timer: 9000,-
(Der forventes at bruge 1 klip på indledende samtaler. Der bookes minimum 4 timer af gangen)
Special pris for længere forløb, skriv til os på: kontakt@organiseringogoprydning.dk
Praktisk information:
Inden besøget: Du sender os nogle billeder af opgaven/det område du ønsker hjælp til. Derefter aftaler vi en tid i telefonen, hvor vi gennemgår forventinger, historik, boligsituation mm.
Under besøget: Du er med i den første del af processen, hvor vi sammen gennemgår dine ting, sorterer ud og fra. Derefter vil vi gå igang med at rydde op, skabe systemer og løsninger der også virker for dig på den lange bane. Du er velkommen til at være der under hele forløbet, gå en tur imens eller blot læne dig tilbage med en god kop kaffe!
Efter besøget: En måneds tid efter besøget aftaler vi et telefonmøde hvor vi gennemgår hvordan systemerne har fungeret for dig, og om noget skal justeres. Vi guider telefonisk til andre løsninger.
Ønsker du at booke et besøg, så skriv endelig en mail til os på: kontakt@organiseringogoprydning.dk eller find os på de sociale medier.