De ofte mest stillede spørgsmål
Mine ordre
Start med at tjekke din mappe med spam og uønsket mail. Ligger den ikke i en af de mappe, så kontakt os på: kontakt@organiseringogoprydning.dk.
Vi sender din ordre afsted indenfor 24 timer på hverdage. Det betyder du som udgangspunkt har dine varer indenfor 1-2 hverdage.
Dette forudsat at varen er på lager i det ønskede antal/variant.
www.organiseringogoprydning.dk drages ikke til ansvar ved forsinkelser ved GLS eller DAO.
Hvis du har spørgsmål til vores produkter eller på anden vis mangler vejledning, er du altid velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@organiseringogoprydning.dk.
Vi designer og trykker selv vores etiketter, så hvis du mangler andre etiketter end dem der allerede forefindes på siden, kan de købes her. Har du en større bestilling eller andre ønsker, så er du meget velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@organiseringogoprydning.dk.
Vi har mulighed for at ændre tekst og design, så mulighederne er mange for at finde et design der passer lige netop til dit behov.
Julegaver kan retuneres indtil d. 8 januar. Læs regler og vilkår i vores handelsbetingelse.
Henter du ikke din pakke indenfor fristen vil den blive retuneret til vores lager. Vi refunderer herefter pengene til dig, dog fratrukket 299 kr. som dækker returforsendelsen, administrationsgebyr, label og emballage. Er beløbet under 299 kr. vil der ikke blive tilbagført noget. Ønsker du pakken gensendt afholder du selv alle udgifter til den nye forsendelse og skal selv give os besked herom.
Generelt
Vi trækker altid først pengene når varen er afsendt fra vores lager.
Pakkeløsninger kan kun returneres som samlet pakke.
Vi bestræber os altid på at svare indenfor 24 timer.
Reklamation
Hvis du ønsker at returnere en varer skal det ske indenfor 14 dage efter modtagelsen.
Du afholder selv alle udgifter i forbindelse med returneringen og retuneringen skal altid ske til hjemmelevering.
Fortrydelse fristen udløber efter 14 dage.
For at returnere en vare skal den være ubeskadiget, ubrugt og i samme emballage som ved modtagelsen. Er disse kriterier ikke opfyldt, vil det kunne betyde at du kun får dele eller ingenting af købsbeløbet retur. Se mere under vores handelsbetingelser.
Hvis du oplever at en eller flere af dine varer er beskadiget ved levering, bedes du indsende følgende:
1. Ordrenummer
2. Billeder af pakkens udvendigeflader med synlig GLS label
3. Billeder af pakkens indvendige sider og det defekte produkt
4. Beskrivelse af skaden og tydelige billeder heraf
Alt bedes sendes til mail: kontakt@organiseringogoprydning.dk. Så finder vi sammen den bedste løsning.
Vi bruger billederne til at forbedre vores forsendelse til fremtidige leveringer samt til dokumentation til GLS.