Din tilmelding gik ikke igennem, prøv igen eller kontakt os.
Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på alle nyheder, tilbud og gode tips til organisering.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser:

Du har som kunde hos organisering og oprydning 14 dages fuldt returret. Dette gælder dog ikke personlige fremstillede produkter. Returretten gælder fra den dag du modtager din ordre. En ordre betegnes som modtaget når den ligger i din postkasse, er afleveret på et aftalt sted (f.eks. foran din dør) eller når du afhenter den i en pakkeboks indenfor 5 hverdage. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten skal det anmeldes tydeligt til os på mail: kontakt@organiseringogoprydning.dk senest 14 dage efter ordren er modtaget, og fra fortrydelsen skal varen være os i hænde senest 14 dage efter. Køber afholder selv alle udgifter ved returnering, også ved delreturnering, og varen skal fremstå som ny og i samme stand og emballage som da du modtog den. Du kan ikke fortryde et køb ved blot at nægte at modtage pakken eller undlade at hente den. Henter du ikke din pakke indenfor fristen og den derfor bliver returneret til os, afholder du selv alle udgifter i forbindelse med returforsendelse til dig. Ønsker du efterfølgende at annullerer ordren fratrakkes alle udgifter for returforsendelsen fra købsbeløbet.

Fortrydelsesretten bortfalder hvis varen er beskadiget, brugt eller emballagen er brugt. Hvis etiketterne har været fjernet fra arket, eller hvis det på anden vis bærer præg af at etiketten er blevet skilt fra det beskyttelsespapir det sidder på/de to stykker papir har været skilt ad, bortfalder fortrydelsesretten ligeledes. Det er vores vurdering om varens værdi er forringet eller på anden vis beskadiget. Dette kan betyde at du kun får dele eller intet af købsbeløbet retur. Vi tilbyder ikke ombytning. Pakkerløsninger kan kun retuneres som samlet pakke. 

Vi modtager ikke pakker/breve pr. efterkrav.

Reklamationsret:

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder at du enten kan få din vare repareret, få den om leveret, få et afslag i prisen eller det fulde beløb tilbage. Dog er det en forudsætning at mangler på varen ikke er opstået af fejlagtigt brug af produktet, eller unaturlig skadeforvoldende adfærd, samt at fejlen var tilstede da du modtog varen. Du skal reklamerer indenfor ”rimelig tid” efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis reklamationen er berettiget refunderes dine (rimelige) fragtomkostninger.

Ønsker du at klage skal det ske til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Betalingsoplysninger:

Hos organisering og oprydning kan du betale med visa dankort, mobilepay, google pay, appel pay eller gennem VIABILL.

Leveringsoplysninger:

Vi sender med DAO eller GLS til nærmeste pakkeshop. Din ordre bliver sendt som en pakke, så du kan spore den undervejs i forsendelsen. Hvis du vælger afhentning i Sønderborg, kontakter vi dig når din ordre er klar til afhentning. Vi forventer en leveringstid på 1-3 hverdage, men længere tid kan forekomme, da hjemmesiden ene og alene styres af min egen lille hær, som består af mig. Din pakke sendes altid i en hård papkuvert eller intakt papkasse, så indholdet bliver bedst muligt beskyttet.

Alle ordre der opnår gratis forsendelser (over 799 kr) vil blive sendt til nærmeste pakkeshop.

Ved forsendelse til Færøerne og Grønland vil leveringstiderne være længere og ordren vil blive sendt som brev i en hård papkuvert eller som pakke.

Du vil kunne opleve at modtage dine varer i papkasser som har været brugt til andre formål. Vi ønsker at passe på miljøet og skabe en genanvendelig tilgang til forsendelse af vores varer. Fælles for alle forsendelser er dog at de bliver forsvarligt pakket ind, samt kun sendt i intakte papkasser.

Indkøbskurv